plafar

Remedii naturiste pentru corp si minte

Durerile și durerile corpului sunt adesea atribuite doar „îmbătrânirii”, totuși nu este întotdeauna cazul!

Cauzele durerilor musculare, articulare și corporale

Cauza reală a durerii găsite în mușchi, articulații și corp poate fi dificil de auto-diagnosticat. Dacă ați avut o leziune evidentă, cum ar fi stresarea unei articulații printr-un model repetitiv la locul de muncă, dislocarea unui umăr care face sport sau ciupirea unui nerv adormind într-o poziție incomodă, sursa durerii imediate poate fi evidentă.

Cu toate acestea, atunci când durerea se dezvoltă lent în timp, fără apariția unei vătămări sau a unui accident evident, sau când durerea unei leziuni a devenit cronică și sursa devine necunoscută, este posibil să aveți nevoie de o evaluare mai amănunțită pentru a determina sursa reală.

Dacă oprirea pentru a ne vedea sau cel mai apropiat chiropractor din punct de vedere neurologic din apropierea dvs. nu este o opțiune, atunci există mai multe remedii naturale pe care le puteți face acasă pentru a ușura disconfortul și durerea pe care o întâmpinați în mușchii, articulațiile și corpul.

Epsom Salt Soak

Un remediu clasic pentru mușchii și articulațiile dureroase este să faceți o baie relaxantă cu săruri Epsom. Săruri Epsom, bogate în magneziu și sulfați, sunt ușor absorbite prin piele pentru a oferi o ușurare rapidă, deoarece reduc inflamația, reduc spasmele musculare și relaxează zonele tensionate. Adăugați două căni de săruri pentru a încălzi apa de baie și înmuiați timp de cel puțin douăzeci de minute. Repetați după cum este necesar.

Pachete calde și reci

Pentru o ameliorare mai imediată a durerilor articulare, încercați o abordare caldă și rece a gestionării durerii. Aplicați o compresă fierbinte pe zona afectată timp de douăzeci de minute. Urmați imediat acest lucru cu un pachet de gheață rece pentru încă douăzeci de minute. Încercați această tehnică în fiecare zi, dacă este posibil. De asemenea, mențineți zona ridicată dacă umflarea este rea.

Suficientă mișcare și exerciții fizice

A fi inactiv poate înrăutăți durerile articulare din corp. Tensiunea în mușchii picioarelor poate fi adesea responsabilă de stresul adăugat pe genunchi și șolduri. Acest lucru se datorează faptului că mușchii slabi contribuie la instabilitate, crescând riscul de rănire și compensare pe alte zone ale corpului. Exercițiile fizice regulate pot ajuta la întărirea și întinderea articulațiilor și mușchilor afectați, reducând adesea durerea.

rasina de mumie

Colagen și alte suplimente naturale

Colagenul este tipul de proteină găsit în corpul nostru care ajută la construirea articulațiilor și menține țesutul conjunctiv puternic. Conținând 19 aminoacizi diferiți, elementele constitutive ale proteinelor, colagenul are un rol esențial atât în ​​sănătatea mentală, cât și în cea fizică, inclusiv ne menține fără durere. Colagenul acționează ca un adeziv natural din corp, menținându-ne pielea și articulațiile împreună, precum și susține creșterea sănătoasă a mușchilor, vindecând pereții arterelor, stimulând energia și ajutând corpul nostru să se refacă. Modalitățile naturale de a include mai mult colagen în dieta dvs. sunt consumarea de alimente cu un conținut ridicat de proteine, cum ar fi carnea de vită, puiul, peștele și membranele din coajă de ou. Colagenul poate fi, de asemenea, găsit sub formă de supliment, cum ar fi în pulberile de proteine ​​de colagen sau obținut în mod natural din consumul de bulion de oase real.

Îngrijirea chiropractică bazată pe neurologie

Datorită complexității articulațiilor și a numărului mare de posibile cauze ale durerilor de picior sau braț, este important să aveți o evaluare profesională pentru a determina sursa. Folosind o combinație între o analiză amănunțită a istoricului dumneavoastră medical, un examen fizic și tehnici avansate de imagistică, un chiropractor poate obține o imagine cuprinzătoare care va duce la cauza principală a durerii.

Puteți lua în considerare si rășină de mumie pentru diverse suferințe fizice sau psihice.

Sursa: https://www.verochiropractic.com/muscle-joint-and-body-aches/