Ingrijire personala

Remedii împotriva anxietății și stresului

Anxietatea te poate epuiza mental și poate avea un impact real negativ asupra organismului tău. Cercetările au arătat că vă puteți reduce anxietatea și stresul printr-o practică simplă de mindfulness.

Mindfulness este despre a acorda atenție vieții de zi cu zi și a lucrurilor pe lângă care trecem în mod normal în viteză. Este vorba despre scăderea volumului minții pe măsură ce atenția revine către corpul fizic.

Nu vă faceți griji, nu trebuie să plătiți o sesiune specială într-o sală sau să vă contorsionați corpul în poziții incomode. Probabil că aveți deja toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a antrena atenția. Utilizați aceste sfaturi pentru a adăuga mici explozii de atenție pe tot parcursul zilei pentru a ușura anxietatea și a vă calma mintea.

Puteți utiliza si jucării antistres pentru a reduce stresul zilnic si pentru a vă relaxa in micile pauze din timpul zilei de lucru.

Definiți o intenție

Există un motiv pentru care profesorul dvs. de yoga vă cere să vă stabiliți o intenție pentru practica dvs. în această zi. Indiferent dacă o faceți în jurnalul de dimineață sau înainte de activități importante, stabilirea unei intenții vă poate ajuta să vă concentrați și să vă amintiți de ce faceți ceva. Dacă ceva vă face să vă faceți anxietate, cum ar fi să susțineți un discurs mare la locul de muncă, stabiliți o intenție despre asta.

De exemplu, puteți seta o intenție de a vă îngriji corpul înainte de a merge la sală sau de a-l trata cu amabilitate înainte de a mânca.

remedii antistres

Faceți o practică ghidată de meditație sau mindfulness.

Meditația poate fi la fel de ușoară ca și găsirea unui spațiu și deschiderea unei aplicații. Aplicațiile și programele online sunt o modalitate excelentă de a vă îmbogăți degetele de la picioare într-o practică fără să vă angajați într-o clasă scumpă sau să vă luați mult timp. Există nenumărate meditații gratuite ghidate disponibile online. Această listă de opțiuni de meditație online este un loc bun pentru a începe.

Desenați sau colorați

Rezervați câteva minute pentru desen sau colorare. Îți vei dezlănțui creativitatea și îți vei lăsa mintea să respire. Desenul te stresează? Nu vă fie teamă să cumpărați o carte de colorat, preferabil pentru adulți, dar nu obligatoriu. Veți avea avantajul de a realiza ceva fără să aveți de-a face cu o pagină goală.

Du-te la plimbare

A fi în aer liber face minuni pentru anxietate. Acordați atenție sunetelor din jurul vostru, senzației vântului împotriva pielii și mirosurilor din jurul vostru. Păstrați telefonul în buzunar (sau mai bine, acasă) și faceți tot posibilul pentru a rămâne în acest moment concentrându-vă asupra simțurilor și a împrejurimilor. Începeți cu o mică plimbare în jurul blocului și vedeți cum se simte.

Doreste-le altora fericire

Ai nevoie de doar 10 secunde pentru a face această practică de la autorul și fostul pionier Google Chade-Meng Tan. De-a lungul zilei, aș dori ca cineva să fie fericit la întâmplare. Această practică este în capul tău. Nu trebuie să îi spui persoanei, ci doar să definești energia pozitivă. Încercați-l din mers, la birou, la sală sau la coadă. Puncte bonus dacă vă simțiți plictisit sau supărat pe cineva și vă opriți și îi doriți (mental) fericire. Cu opt nominalizări la Premiul Nobel pentru Pace, Meng ar putea fi la ceva.

Căută în depărtare

Nu doar de pe ecranul din fața ta (deși cu siguranță o faci și tu), ci spre stele. Fie că scoți gunoiul, fie că vii acasă târziu, ia o pauză și respiră adânc în timp ce privești stelele. Lasă cosmosul să-ți amintească că viața este mai mare decât grijile tale sau căsuța ta de e-mail.

Pe baza acestei experiențe, cât de probabil sunteți de a recomanda Healthline unui prieten sau membru al familiei?
Probabil nu
extrem de probabil

Pregătește-te

A face o ceașcă de ceai este o practică foarte apreciată de multe culturi din întreaga lume. Practicați și concentrați-vă pe fiecare pas. Cum miroase frunzele când le îndepărtați? Cum arată apa când adăugați ceaiul pentru prima dată? Urmăriți cum aburul iese din cană și simțiți căldura cănii pe mâna voastră. Dacă aveți timp, luați o înghițitură de ceai fără distracții. Nu-ți place ceaiul? Puteți face acest lucru cu ușurință în timp ce pregătiți o cafea de presă franceză bogată și aromată.

Concentrați-vă pe un singur lucru la un moment dat

Da, lista de sarcini poate fi o formă de atenție dacă o faci corect. Setați un cronometru timp de cinci minute și acordați toată atenția unei sarcini. Fără verificarea telefonului, fără notificări de clicuri, fără navigare online, fără multitasking. Lăsați această sarcină să ocupe locul central până când pornește cronometrul.

Lăsați-vă telefonul deoparte

Chiar trebuie să vă aduceți telefonul când intrați în cealaltă cameră? Când te duci la baie? Când te așezi să mănânci? Lăsați telefonul în cealaltă cameră. În loc să vă faceți griji, așezați-vă și respirați înainte de a începe să mâncați. Ia-ți un moment pentru tine și nevoile tale în baie. Telefonul dvs. va fi în continuare acolo când ați terminat.

Sursa: https://www.healthline.com